Sista dagen...

Sa ar det dags att saga hejda till alla. Jag har verkligen haft tva fantastiskt trevliga och intressanta veckor har pa Kinseyinstitutet. Att jag lart kanna sa manga ar mycket tack vare Jennifer Bass och hennes stora sociala natverk, bade vid Indiana University och i Bloomington. Har star vi och konstaterar att vi har en perfekt langd!



Bibliotekets personal har ocksa varit till stor hjalp och deras kunnighet om bade historisk och nutida publicering ar imponerande! Nedan star jag tillsammans med Liana pa bibliotketet och Catherine, som ar kurator vid institutets konstsamlingar. Vi har precis tittat pa filmen " Beyond Boundaries" som var en angelagen dokumtarfilm om hur det kanns att vara immigrant i USA och bisexuell och kampa med existentiella fragor kring religion, kultur och familjeliv.


Kommentarer
Postat av: Mariah

Det har varit jättekul att läsa din rapportering! Ha en safe trip home -- så ses vi på tisdag!

2009-05-09 @ 23:34:27
URL: http://porrstudier.blogspot.com
Postat av: Lotta

Roligt att du följt mina äventyr! Vi ses imorgon!

2009-05-11 @ 22:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0