Var är Håkan?

Efter fantastiskt roliga möten, återföreningar och nya kontakter på bokmässan, gick min syster och jag till Liseberg och Håkan Hellström på fredagskvällen. Han är en av de få som är profet i sin egen hemstad och att få sjunga allsång med Hellström är en underbar känsla. Tittade mig omkring när vi alla, 17 000 personer, i sakta mak trängdes på väg mot utgången; alla såg lyckliga ut, alla kände sig som unga - oavsett ålder - och alla uppskattade glädjen, entusiasmen och Håkans tacksamhet gentemot alla fans. 

Efteråt, med värkande fötter efter allt gående på mässan och sen hoppande på konserten, tittade min syster och jag på varandra och bara skrattade av lyckorus!



Men var är Håkan på bilden??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0