RFSU på bokmässan

RFSU har flera intressanta seminarier på årets bokmässa - bland flera handlar ett om att prata porr i skolan (undertecknad och Hans Olsson), ett annat om att bli/vara mamma med risk för sitt eget liv och ytterligare ett annat om sexualpolitik under 75 år.


Dessutom medverkar RFSU med en egen monter och mycket annat.


Ja, som vanligt blir bokmässan en cirkus för alla bokälskare, som brukar sluta i pur utmattning av alla intryck, mängden av nya idéer till bokuppslag, skratt och allvar tillsammans med nya och gamla kontakter och vänner, och lukten av trycksvärta och värme vars lukt fortfarande finns i kläderna när man slänger sig på sängen efter en heldag som resulterar i åtminstone trötta ben....


Men kul är det!

Så vi svänger våra lurviga innan vi går och lägger oss tillsammans med Esben Esther i Let's Dance!


Kommentarer
Postat av: Sören

Hej!



Det vore ju jättesnällt så klart om du vill tipsa Särnät.

Jag är lite dålig på allt sånt just nu.



men vad kul med bokmässan! Vore kul om jag hinner få till nåt tillfälle att lyssna på dig.

Jag vet ju inte om det passar ihop med mitt program, men det vore spännande i alla fall.



Må så gott!



Kram

/S

2008-09-17 @ 10:42:04
URL: http://sorenolsson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag skickar gärna info till Särnät! Sen kan vi väl höras av på bokmässan, helst fredag, nästa vecka!

2008-09-17 @ 19:38:11
URL: http://sexologi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0