Hultsfredsfestivalen

Jaha, då har sonen åkt till Hultsfredsfestivalen med ett leende i ansiktet redan klockan sju i morse. Modern stod kvar och vinkade och gick sen suckande av avund in i huset igen och tog hand om frukost och resterande små barn och tonåringar. Stämningen, artisterna  och alla människor är verkligen jättekul att uppleva om man älskar musik av alla slag!  Fast lukten, maten och (o)möjligheterna till hygien är inte det lättaste att klara när man kommit upp lite i åren. 

Men när jag läser programmet kan jag inte låta bli att sucka av längtan, till exempel rekommenderas Håkan Hellström till alla som....

...gillar pop.
...någonsin känt att livet är magiskt, men tragiskt.
...vill somna på lördagen upprymd av kärlek och lycka.

Istället ska jag tillbringa dagen med att rätta tentor och skriva abstracts till föredrag som Sven-Axel Månsson och jag hålla på årets NACS (Nordic Association for Clinical Sexology) på Island i september om masterprogrammet i sexologi Malmö högskola. Och det är inte heller fel....

Här är en bild från Hultsfred 2006 på festivalmamman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0