Alla har ju inte facebook...

.... eller? Sociala medier används alltmer idag, men man glömmer bort majoritetsmissförståndet och tror att "alla andra" är på fb eller twittrar! "Visa mig din fb-sida och jag säger vem du är", sa någon. Nej, så enkelt är det inte tror jag, dels beroende på att vi använder sociala medier på väldigt olika sätt - en del fokuserar det personliga och familjelivet, andra lyfter fram proffesionella sidor av sig själv och/eller dryftar intressanta samhällsfenomen eller forskning.

I vilket fall, de bilder från WAS konferensen i Glasgow som jag lagt ut på FB har inte "alla andra" sett och därför kommer en del även här.

Först ut - WAS president Rosemary Coates tillsammans med en av årets guldmedaljörer Beverly Whipple och Lillemor Rosenqvist som ansvarar för utdelningen.





Lite Sidneykänsla runt konferenslokalerna och hotellet där jag bodde.




Lyckat symposium med norrmännen Peter Zachariassen och Wenche Fjeld
om Sexuality och Intellectual disability




Moderator för ett symposium om sex education, där professor Henderson, professor Jacobs
och professor tillika  tidigare WAS president Hernandez föreläste




Härlig kvällspromenad och middag med kollega Pernilla Ouis och Lillemor




Mario ter Smitten och jag på Presidential Dinner




Och här är delar ur den nybildade WAS Youth Initiative Committee, där både svenska Emma Skarpås och Åse Werner (ej med på bild) kommit med! Här tillsammans med Stefano och Anton. 




Och så, sista natten med gänget - Esben Esther, Axel, Knut, Inga, Lisa, ego, Gert Martin
och Elsa (men var är Lars-Gösta?).





Så nu är det bara att se fram emot dels International Academy of Sex Research i LA i augusti,
dels nästa WAS möte i Rio 2013, ifall jag inte har möjlighet att åka på NACS mötet i Oslo i september.

Håll er nu levande och friska, kära vänner och kollegor, till nästa gång vi ses!

Kommentarer
Postat av: Tyra

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2012-08-31 @ 18:54:43
URL: http://allabolan.se/
Postat av: no credit score

get the top mortgage lender anywhere

Postat av: sync clocks

get the top wireless clocks available

Postat av: click for details

click here for the greatest public address transmitter software available

2015-07-15 @ 03:30:59
URL: http://www.scoop.it/t/clock-parts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0