Vilka är WAS kandidaterna?

Nu offentliggörs listan med dem som är kandidaterna till nästa styrelse i World Association for Sexual Health 2009-2013. Det är en samling mycket kompetenta personer från många olika delar av världen, som det är en ära att stå tillsammans med. Vad som avgör vilka som blir valda, vet jag faktiskt inte. Så här ser gänget ut iaf:



I den beskrivning av kompetens, intresseområden och vision med det sexologiska arbetet framöver skrev jag bland annat så här:

"As a member of the WAS advisory committee my aim is to strengthen the universal bonds between people and societies working with sexual health and sexology, and to promote global sexual health by sharing both mutual and unique knowledge and experiences.

Also, I would like to emphasize the importance of the connection between education, research and profession in order to develop both the academically subject of sexology and the field of sexual health worldwide. "

På tisdag kväll den 23 juni under världskonferensen i Göteborg sker valet. Och kommer jag inte med, så är jag nöjd ändå!


Kommentarer
Postat av: Mariah

Håller tummarna för dig på tisdag!

2009-06-16 @ 07:45:16
URL: http://porrstudier.blogspot.com
Postat av: Lotta

Tack, Mariah! Det behövs säkert...

2009-06-16 @ 21:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0