Dags igen!

Så var det alltså dags att börja jobba "på riktigt" igen! Började så smått förra veckan, genom att skriva på mina kapitel till den nya kommande uppdateringen av läroboken Sexologi. Dessutom hade jag som ny medredaktör fått in ett ansenligt antal nya bidrag, som jag läst och kommenterat. Spännande!

Nu har jag packat inför att åka till Malmö igen. Det blir högskolan idag och imorgon föreläsning för personal vid Malmös särskolor på Kockum Fritid. Runt tvåhundra personer har anmält sig för att höra om ämnet Sexualitet och unga med intellektuella funktionsnedsättningar. Särskilt roligt blir det att berätta om mina två nya böcker, som kommer ut på Argument förlag inom kort; dels är det en ny bearbetad version av min slutsålda bok Sexualitet och Integritet som nu ska heta Hur gör man? Om sexualkunskap i särskolan, dels är det den fjärde lättlästa boken om Emma; Snyggast på nätet.

Men jag ska erkänna att jag är lite måndagstrött idag - kom hem tjugo i två i natt efter att ha varit på Ullevi och sett Madonna! Både helt fantastiskt och en del besvikelser. Men här kommer den bästa - enligt mig!



 
, ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0