Prevention rörande män som har sex med män

Ännu en av mina vänner, forskaren Ronny TIkkanen, har skrivit rapporter om prevention för män som har sex med män. Ronny och jag gick forskarutbildningen i Göteborg tillsammans, och båda har haft Sven-Axel MÅnsson som handledare. På den tiden låg forskningsprogrammet Kön, sexualitet och socialt arbete vid Göteborgs universitet.

Numera är Ronny lektor i Göteborg, men gör även uppdrag för socialstyrelsens räkning exempelvis rapporten Kunskapsbaserad hivprevention riktad  till män som har sex med män.  Dessutom är han gästföreläsare på masterprogrammet i sexologi vid Malmö högskola, där han också gett ut rapporten Person, relation och situation.

Så här snitsig ser han ut!


Läs även andra bloggar om , ,

Kommentarer
Postat av: Ronny Tikkanen

Tack för fina ord om mig. Jag vill dessutom säga att bloggen är mycket bra! Kram Ronny

2008-10-19 @ 09:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0