nya masterstudenter i sexologi

Om ett par veckor börjar nästa kull nya masterstudenter i sexologi till Malmö högskola. Precis som förra året var det många sökande och troligen kommer runt 40 studenter att bli antagna utifrån att ha uppfyllt behörighetskraven. Dessa innebär att man ska ha en akademisk grundutbildning  inom ett människovårdande område, samt att utbildningen ska inkludera en c-uppsats.

Det ska bli mycket spännande att möta de nya studenterna! Den första gruppen består av kompetenta, ambitiösa och trevliga människor och jag utgår från att även denna termin ska innebära många nya spännande möten.

Förutom fysiska möten så innebär nätet möten även i cyberspace. Att kommunicera , både i ord och i skrift, intresserar mig mycket och det är också en anledning till mitt bloggande. Hittills får jag mest kommentar via "vanliga" mejls, men jag tar tacksamt emot kommentarer även i min blogg! 

Läs gärna andra bloggar om , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0